Od 1.7.2025 přistupujeme ke změnám v našem e-shopu
Odstraňujeme z naší nabídky dopravců WEDO o který nebyl přiliš velký zájem jako o ostatní nabízené dopravce. Přidáváme naopak dopravce PPL přesněji jejich zasílání do Parcel boxů nebo Parcel Shopů tedy výdejních míst. Zachováváme další dopravce jako je Balíkovna a Zásilkovna, protože se dlouhodobě jedná o nejoblíbenější formy dopravy.
Další záležitostí ke které musíme přistoupit je rostoucí cena nákladů zasílání balíčků na dobírku, které se na kraji roku u dopravců zdražovali a my jsme se je snažili stále držet v nízké úrovni. U platby předem je u všech dopravců stále cena na nejnižší možné úrovni a tak to i zůstane. Platby předem je vždy a bude výhodou.
K dalšímu bodu, ke kterému musíme přistoupit je nepoctivost některých zde nakupujících zákazníků. Tím je nepřebírání dobírek. Aby se nepoctivost některých zákazníků neodrážela ve zvýšené ceně dobírky a aby tento nešvar odnášel poctivý zákazník by nám přišlo nespravedlivé. A tak přistupujeme k následujícímu kroku. Pokud si nevyzvednete dobírku, je to porušení kupní smlouvy a na to poukazuje i zákon. Máme tedy právo vymáhat zmařené poštovné, protože toto je pro nás vícenáklad. Na tuto záležitost máme nově smlouvu s agenturou, která pro nás tento náklad na dopravu vymůže. Ovšem stát se může cokoliv. To proč si dobírku nemůžete vyzvednout může být třeba nemoc. Nejsme nelidové. Dostanete šanci si dobírku vyzvednout znovu, pošleme vám ji tak zpět, ale bude paušálně navýšena o 100,-Kč.
Věříme, že ke kroku vymáhání zmařené dopravy na dobírku nebude docházet vůbec, protože to samozřejmě neděláme vůbec rádi, ale zbytečně nám tak vznikají náklady, které bychom museli vzít jinde na úkor poctivých zákazníku. Děkujeme za pochopení.